Blogger sombong.. hehe  

Posted by Treasure with our own choices--->ME! in , ,

Assalamualaikum wbrkth....

Suspen je tajuk kat atas tu... Bkn apa... sejak blk MSia lgsg xjengah blog sendiri apatah lg nak update.... huhu... Blog kwn2 lagilah... bknnye lupa tp mcm dah xbiasa gitu buat blog hopping mcm dlu2.. hehe... yelah.. akulah tu yg sombong sgt sbb blk Msia mcm lupa jerr dunia kat Yanbu nih.. hehe.. dan sekarang aktiviti mcm biasa... mcm sebelum ni...

APapun, salam kembali semula di alam blogging & jmpa lg pd yg sudi baca blog ku ini... huahahahaha.... ( tapi aku tgk ramai gak kawan2 blogger ku pn almost sinking ).. hehe..
BKn senang nak maintain.. tmbah2 lg klu mmg mmg suka tambah2 waktu main fb la, tido lah.. jwbnye terus hanyut ler blog ku ini... hihi..


Musim haji dah semakin hangat.... tggl lagi bp hari je lg... klu xsilap 27 Nov ni kan?? sekejap je rasa... rasa seram sejuk pulak nak menghadapi haji.. Yelah... setakat manalah amal seumur skrg ni nk diukur kan..Apatah lg nak mengerjakan haji, mestilah byk halangan & coobaannyerrr nnt... Semua tu atas urusan Allah SWT... Yg penting kita tawakkal & amalkan solat taubat sebelum menunaikan haji... mintak2 sume urusan berjalan lancar start dr pendaftaran haji lg... RIsau pulak klu tiba2 last minute xdpt permit... persediaan mental tu mesti kuat.. Itulah cobaaannn pertama sekali... Ada rezeki, panjg umur tahun dpn bole apply lg...doa lagi... INsyaAllah...

Rasa syahdu bila citer pasal haji... Xnak lah tulis lg... rasa takut & mcm2 rasa dah ni... Salam jmpa lg... THE END....

This entry was posted on Nov 6, 2009 at 10:50 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

Assalamualaikum nett,

seronok mendapat berita nett nak menunaikan Rukun Islam Yang Kelima, Alhamdullillah.

Ibu doakan nett dan suami serta anak berada di dalam kesihatan yang baik untuk menunaikan haji tak lama lagi.

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan ketika berada di tanah suci serta nett dan suami memperolehi haji yang mabrur.

November 20, 2009 at 3:34 PM

Post a Comment