Nak jalan lagi....  

Posted by Treasure with our own choices--->ME! in , ,


Kat sini dpt jln waktu mlm je la.... Baru org2 sini active beraktiviti... Siang panas beb... So, mlm td sempat gak gi Toys shop kat Simmerrie.. ntah apa nama dia.. Dpt gak Aqeil balls and raket badminton... Then pergi lak taman... ramai gak pak arab bersosial kat situ.. hmm... life style diorg.. SEronok betul Aqeil dpt kuar main2..

Itulah Aqeil, sarung baju jubah.. terus gi taman.. ntah apa2... dlm pki baju gak.. hehe.. Sbnrnyer jubah tu leher nye kecik, so potong kasi muat kepala dia.. Br beli kat Madinah, tp tak try lak.. Murah je.. SR15.. hehe..

Semalam gi pasar ikan... Murah2.. besar2.. tp jual seikat2.. byk tu.. spa nak mkn... takkan ari2 nak mkn ikan sama jerr... huhu... So decided, beli ikan kecik2 jerr...
Aqeil kena bwk besen pegi pasar... Excited tgk ikan byk.. hehe..

OKlaH, apa yg penting, papa bwk kami jln lg ye nnt... hehe..
END...

This entry was posted on Mar 12, 2009 at 1:33 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

salam net... wah ko duk arab sekrg ??? hehehe aku dpt blog ko dari nana n... aku sekarang dah duk kat scientex..neway have a good day ... panjang umur kite jumpe kat kampung yerk hehe

April 24, 2009 at 9:33 AM

Post a Comment